Klantenservice
Hieronder vindt je alle informatie over het bestelproces, de betaling, de verzending en over het eventueel retourneren van een bestelling.
Mocht je nog andere vragen hebben of je hebt extra hulp nodig bij het bestellen, stel dan je vraag via het contactformulier.wij nemen binnen 4 uur contact met je op.
Mailen met onze klantenservice is natuurlijk mogelijk
Semmyscare@outlook.com
Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 6,95 voor bestellingen onder de € 50
Gratis voor bestellingen vanaf € 50
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van postnl. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden.
Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Contact
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:
Semmy's care
Mail: semmyscare@outlook.com
De handelsnaam van ons bedrijf is: Semmy's
1107BT Amsterdam
KVK: 75467747
BTW: NL00157513B62
Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar semmyscare@outlook.com
Wij zullen een passende oplossing bieden.
Betaalmethodes
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Overboeking
– klarna
Openingstijden
(ma t/m vr van 9:00 - 13:00) en op za en zo 12:00-18:00