Klantenservice

Hieronder vindt je alle informatie over het bestelproces, de betaling, de verzending en over het eventueel retourneren van een bestelling.

Mocht je nog andere vragen hebben of je hebt extra hulp nodig bij het bestellen, stel dan je vraag via het contactformulier.wij nemen binnen 4 uur contact met je op.

 

Appen of mailen met onze klantenservice is natuurlijk mogelijk

Info@semmys.nl, 

tel: 0633723119 

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.

Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 5,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van postnl. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden.

Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

 Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Semmy's care 
Tel: 0633723119
Mail: info@semmys.nl 
De handelsnaam van ons bedrijf is: Semmy's 
1107BT Amsterdam 
KVK: 75467747

BTW: NL00157513B62

 

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@semmys.nl . 

Wij zullen een passende oplossing bieden.

 

Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Overboeking
– Etc.

 

  

Openingstijden

(ma t/m vr van 9:00 - 13:00) en op za en zo 12:00-18:00